Sponsoreret
Er du i gang med at bygge forretning, har du nok erfaret, at der er mange ting at holde styr på. Økonomien skal passes, hænder skal trykkes, penges skal tjenes.
Noget af det vigtigste at have for øje, når man bygger forretning, er at bygge en professionel profil. Dine kunder skal vide, at de ikke handler med en eller anden gadesælger, men en forretning af øverste skuffe.
Bliver kunden først i tvivl om legitimiteten i din virksomhed, begynder de at kigge andre veje.
Kundeservice
Noget af det, der virkelig kendetegner en professionel virksomhed, er dens omgang med kunder. Hvordan klarer du problemerne, når kunder kommer med defekte produkter?
Det er vigtigt, at det fremstår klart og tydeligt på din hjemmeside, hvordan kunderne kommer i kontakt med dig, og i hvilket tidspunkt. Derudover er det selvfølgelig også en forudsætning, at du tager telefon og møder dine kunder med et smil, når de oplever problemer.
Styr på teknikken
At teknikken driller, må aldrig være en undskyldning for ikke at imødekomme dine kunders krav, den slags bortforklaringer hører de små spillere til.
Det betyder også, at du skal investere i jeres kontor og den hardware kontoret afhænger af. Køb ikke den billige wi-fi-router, men en, der kan klare et stort pres. Sørg også for at få købt en kopimaskine til erhverv, da de er langt mere pålidelige end deres billige brødre.
Front end
Det første dine kunder ser, når de møder dig og din virksomhed er garanteret din hjemmeside eller dit logo. Overvej derfor om, du skal have professionel hjælp til at få din front end til at se glat og lækker ud.
Hvis en virksomhed har et billigt udtryk udadtil, vil dine kunder instinktiv tro, at det indre afspejler det ydre. Det er vel ikke tilfældet?