Sponsoreret
De fleste virksomheder opruster på den digitale front i takt med at kontorerne er flyttet hjem i privaten. Måske har du selv hørt eller prøvet kræfter med de nu digitale møder på Microsoft Teams og online deling af materiale, viden og information på SharePoint? Fællesnævneren er Office 365 – en cloud-platform, der er ideel til samarbejde og vidensdeling på tværs af virksomheden og på tværs af fysiske afstande.
Derfor er Office 365 oplagt til dig
Der er mange gode grunde til, at Office 365 er et godt valg – både hvis du er virksomhedsejer, medarbejder eller privatperson lige så vel. Med Microsofts produktsuit får du og dine kollegaer et software, der leveres på abonnementsbasis, som kan bruges til at styrke samarbejdet i virksomheden intern såvel som eksternt med andre virksomheder.
Med Microsoft Office 365 får du en cloud-baseret platform, der indbærer applikationer som Office-pakken med Word, Excel og Powerpoint, SharePoint, Exchange, Teams, Planner, Delve og Yammer. Det er med andre ord en løsning, der sørger for, at du og dine medarbejdere samt kollegaer altid har de nyeste værktøjer til rådighed.
Med det populære Teams kan I oprette grupper medarbejderne imellem og løse opgaver på distancen, som sad I i det samme mødelokale – og med SharePoint lagres dokumenterne tilgængelig for alle i gruppen. Der er både mulighed for chatsamtaler såvel som videoopkald. I kan med andre ord tilrettelægge arbejdet, som det passer jer.
Brug for sparring?
Har du og din virksomhed brug for sparring og vejledning til at vælge den løsning, der passer bedst til jer? Eller har I allerede valgt Office 365? ProActive kan hjælpe med at høste det fulde potentiale både i forhold til Microsoft Office 365 såvel som en af de mange andre Microsoft-løsninger.